Kategoria: Biznes

 

26 marca 2019

Efekt Concorde – skutek utopionych kosztów

Istnieje pewna klasa zapytań ofertowych, których nigdy nie kończę podpisaniem umowy. Zapytania te dotyczą najczęściej naprawy lub dokończenia stron i sklepów internetowych, których początkowe…

Czytaj więcej

12 marca 2019

Błędy freelancera i jednoosobowych firm

Wypisałem porady, które chciałbym otrzymać na początku swojej drogi z własną działalnością jako „wolny strzelec”, freelancer czy singlepreneur. Jeżeli znasz moje wpisy, wiesz doskonale,…

Czytaj więcej

15 października 2018

Zalety publikacji cenników na stronie www

Publikację cenników na stronie internetowej zawsze uważałem za oczywistość. Jednak jak się tak głębiej zastanowić, nie jest to tak banalna sprawa jak mogło by…

Czytaj więcej

17 maja 2018

Skuteczne metody prezentacji oferty: FAB, USP, UPB

Klienta wcale nie interesuje twoja firma ani to, co ty sądzisz o własnych produktach. Tak w skrócie mógłbym podsumować wszystko to, co wiem o…

Czytaj więcej

27 grudnia 2017

Jak prowadzić bloga firmowego?

Tak naprawdę to żaden ze mnie bloger. Mało czytam „miękkich tekstów” a jak coś czytam to jakieś dokumentacje lub typowo techniczne artykuły – na…

Czytaj więcej

5 maja 2017

Jak przygotować zawartość na stronę firmową?

Co piąty wpis na blogu jest tematycznie luźno powiązany z zagadnieniami technicznymi a bardziej skupiamy się na marketingu i relacjach z klientami. Co ciekawe,…

Czytaj więcej

5 marca 2016

Promocja firmy w Internecie (aktualizacja na 2018 rok)

W wielu artykułach wspominam o tym na co warto zwrócić uwagę opracowując firmową witrynę internetową. W tym wpisie poruszymy kwestie związane z samą promocją….

Czytaj więcej

18 kwietnia 2014

Jak zwiększyć wiarygodność na stronie WWW

Wiarygodność to czynnik, który istotnie oddziałuje na decyzję klienta podczas wybierania oferty z grona różnych firm. Jako, że strona internetowa to jeden z pierwszych…

Czytaj więcej

3 kwietnia 2014

Co umieścić na stronie internetowej (firmy)?

Decydując się na uruchomienie strony firmowej musimy się zastanowić jakie konkretnie treści będzie ona zawierała. Warto zrobić to przed samym zleceniem stworzenia strony internetowej bo…

Czytaj więcej
Otrzymuj powiadomienie o nowych artykułach

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Paweł Mansfeld z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Plebiscytowa 10, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam. Moje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub przez okres niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego i prawo do przeniesienia danych.

*Bez obaw, nie udostępniam nikomu twojego adresu e-mail