Biznes

Blog na temat tworzenia i optymalizowania stron internetowych.

6 lutego 2020
Rozwój portalu WWW – inne aspekty skalowalności

W przypadku kiedy stworzony przez nas portal osiągnie krajowy bądź globalny sukces, obsługa dużego ruchu i zapewnienie...

18 grudnia 2019
Sprawdzenie wiarygodności firmy na podstawie strony

Bardzo dawno pisałem i tym jak zwiększyć wiarygodność stron internetowych. Jeżeli jesteśmy klientem możemy wykorzystać kilka technik,...

2 września 2019
Facebook (i Instagram) szkodzi Twojej stronie WWW

W tym artykule na bardzo prostych przykładach wytłumaczę dlaczego w przypadku większości firm a tym bardziej w B2B...

27 czerwca 2019
O czym pisać na blogu firmowym?

Na pewno nie i tym i czym pisze konkurencja – dlaczego? Bo przez to pozycjonujemy ich blog oraz...

26 marca 2019
Efekt Concorde – skutek utopionych kosztów

Istnieje pewna klasa zapytań ofertowych, których nigdy nie kończę podpisaniem umowy. Zapytania te dotyczą najczęściej naprawy...

12 marca 2019
Błędy freelancera i jednoosobowych firm

Wypisałem porady, które chciałbym otrzymać na początku swojej drogi z własną działalnością jako „wolny strzelec”, freelancer czy...

Cennik na stronie internetowej
15 października 2018
Zalety publikacji cenników na stronie www

Publikację cenników na stronie internetowej zawsze uważałem za oczywistość. Jednak jak się tak głębiej zastanowić, nie...

17 maja 2018
Skuteczne metody prezentacji oferty: FAB, USP, UPB

Klienta wcale nie interesuje twoja firma ani to, co ty sądzisz i własnych produktach. Tak w skrócie mógłbym...

27 grudnia 2017
Jak prowadzić bloga firmowego?

Tak naprawdę to żaden ze mnie bloger. Mało czytam „miękkich tekstów” a jak coś czytam to...

18 kwietnia 2014
Jak zwiększyć wiarygodność na stronie WWW

Wiarygodność to czynnik, który istotnie oddziałuje na decyzję klienta podczas wybierania oferty z grona różnych firm. Jako,...