M-Test – analiza automatyczna

Sprawdź jakość własnej strony (lub konkurencji) w 15 sekund


Informacje o stronie

Adres:
Tytuł strony:
Test rozpoczęto:2017-09-20, 23:51:43                                      

Jakość SEO

Badany elementWynikOpis
Tytuł strony

Tytuł jest wyświetlany w wynikach wyszukiwań. Zadbaj aby zawierał treść związaną z zawartością strony.
Tytuł: ""

Tytuł twojej strony jest zbyt krótki, ma zaledwie 0 znaków. Tracisz możliwość wykorzystania słów kluczowych przez co strona może gorzej się pozycjonować.
Opis strony

Opis strony też jest wyświetlany w wynikach wyszukiwań. Szerzej opisuje jakie treści zawiera dana strona.
Opis: Brak

Brakuje opisu strony. Nie wykorzystujesz potencjału jaki kryje się w znaczniku meta description. Element do natychmiastowej poprawy.
Słowa kluczowe

Słowa kluczowe przestały być elementem rankingowym w Google. Warto je zamieścić aby wspierać aplikacje i wyszukiwarki oparte o starszy standard.
Słowa kluczowe: Brak

Brakuje słów kluczowych. Nie jest to błąd, ale też nie zaszkodzi wykorzystać meta-tagu dla słów kluczowych.

Optymalizacja kodu

Badany elementWynikOpis
Ilość arkuszy CSS

Arkusze stylów CSS determinują wygląd strony wraz z jej wszystkimi elementami. Zbyt wielka ilość odwołań spowalnia ładowanie się strony i może powodować trudne do wykrycia problemy.
Wszystkich arkuszy CSS: 0

Ekstra, ostylowanie strony jest wykonane wzorowo! Wszystkich odwołań do plików CSS: 0.
Ilość skryptów JavaScript

Skrypty JavaScript rozszerzają możliwości interakcji na stronie oraz mogą być odpowiedzialne za ciekawe efekty wizualne. Rozdrobnienie na wiele plików spowalnia ładowanie się całej strony.
Dołączono 0 plików JavaScript

Pięknie, skrypty zostały poprawnie dołączone do kodu strony. Wszystkich skryptów w osobnym pliku: 0.
Stylowanie wewnątrz dokumentu

Ideą twórców standardu HTML jest oddzielenie zawartości od instrukcji odpowiedzialnych za wygląd strony. Style CSS należy umieszczać w osobnym pliku lub w ostateczności w nagłówku strony.
Atrybutu style użyto 0 razy

Wspaniale, style CSS zostały umieszczone w prawidłowy sposób. Żaden znacznik nie ma atrybutu style

Optymalizacja treści

Badany elementWynikOpis
Zdjęcia

Strony WWW mogą zawierać setki zdjęć, muszą jednak być na niej umieszczone prawidłowo.
Użytkownik automatycznie pobiera: 0 obrazków.

Nie wykryto problemów z pobieraniem zdjęć. Wszystkich odwołań do plików z grafiką rastrową: 0.
Pliki PDF

Pliki PDF utrudniają przeglądanie informacji i stosowanie ich jako substytut podstrony to z reguły nienajlepszy pomysł.
Użytkownik ma dostęp do 0 plików PDF.

Strona nie odsyła do plików PDF. Cała treść jest wyrażona za pomocą kodu HTML co daje wiele wygody użytkownikom i wyszukiwarkom pozwalając twojej stronie osiągać lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.
Flash

Zasobożerna technologia Flash ma mało współnego z ideą WWW, tymbardziej jej stosowanie współcześnie jest bardzo wielkim błędem.
Wykrywanie elementów Flash...

Nie wykryto elementów Flash.
Ramki

Ramki stosowano kiedyś z powodu braku alterantywy, nadal są używane jako pewnego rodzaju substytut API co jest w gruncie rzeczy niepoprawne z wielu punktów widzenia. Niepoprawne użycie Google Maps może powodować ten błąd.
Wykrywanie elementów Iframe...

Nie wykryto tzw. ramek czyli elementów iframe

Struktura i organizacja informacji

Badany elementWynikOpis
Dane strukturalne

Dane strukturalne to standard oznaczania typu treści, którego sotosowanie pozwala na lepsze "zrozumienie" treści przez przeglądarki.
Wykrywanie danych strukturalnych. Znaleziono: 0 typy danych strukturalnych

Nie wykryto danych strukturalnych. Czytaj więcej na schema.org
Nagłówki pierwszego stopnia H1

Nagłówki to tytuły poszczególnych sekcji na stronie internetowej ich poprawne użycie ułatwia uzytkownikom wyszukiwanie informacji.
Wykrywanie znacznika H1. Ilość wystąpień: 0

Nie wykryto znacznika H1. Jeżeli jest to strona ze znikomą ilością treści, można zignorować to ostrzeżenie.
Nagłówki drugiego stopnia H2

Nagłówki te nadają tytuł poszczególnym fragmentom zawartości na stronie. Jest to drugi stopień nagłówka.
Wykrywanie znacznika H2. Ilość wystąpień: 0

Nie wykryto znacznika H2. Jeżeli jest to strona ze znikomą ilością treści, można zignorować to ostrzeżenie
Nagłówki trzeciego stopnia H3

Nagłówki te nadają tytuł poszczególnym fragmentom zawartości na stronie. Jest to trzeci stopień nagłówka.
Wykrywanie znacznika H3. Ilość wystąpień: 0

Nie wykryto znacznika H3. Jeżeli strona nie zawiera obszernego artykułu można zignorować to ostrzeżenie.
Nagłówek strony

Element wprowadzony w HTML5. Oddziela zawartość nagłówka, czyli sekcję najczęściej zawierającą logo wraz z nawigacją.
Wyszukiwanie elementu nagłówka zgodnie z najnowszą specyfikacją.

Nie wykryto nowego znacznika nagłówka witryny. Strona nie posiada typowego nagłówka lub jest skonstruowana według przestarzałych technik
Główna treść

Element wprowadzony w HTML5. Oddziela główną treść od pozostałych sekcji na stronie.
Wyszukiwanie elementu zawartości głównej zgodnie z najnowszą specyfikacją.

Nie wykryto oznaczenia treści głównej. Strona nie posiada typowej treści głównej lub jest skonstruowana według przestarzałych technik.
Stopka

Element wprowadzony w HTML5. Oddziela zawartość stopki, która najczęściej zaweira alternatywną nawigację oraz informacje prawne.
Wyszukiwanie elementu stopki zgodnie z najnowszą specyfikacją.

Nie wykryto nowego znacznika stopki. Strona nie zawiera stopki lub jest skonstruowana według przestarzałych technik.
Nawigacja

Element wprowadzony w HTML5. Znacznik przeznaczony do definiowania menu.
Wyszukiwanie poprawnie skonstruowanej nawigacji.

Nie wykryto poprawnej deklaracji nawigacji. Strona nie zawiera nawigacji lub jest skonstruowana według przestarzałych technik.

Wsparcie technologii mobilnych

Badany elementWynikOpis
Układ responsywny

Strony WWW mogą zawierać setki zdjęć, muszą jednak być na niej umieszczone prawidłowo.
Zgodność strony z założeniami Responsive Web Design

Wykryto problemy z prezentacją treści na urządzeniach mobilnych. Koniecznie napraw ten błąd!

Social Media

Badany elementWynikOpis
Facebook

Jest to obecnie najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy.
Integracja z serwisem Facebook

Nie znaleziono kodu odpowiedzialnego za widgetu lajkowania ani nie odnaleziono linku odsyłającego do profilu Facebook.
Google Plus

Serwis społecznościowy połączony z najpopularnijszą wyszukiwarką internetową.
Połączenie z firmowym profilem Google Plus.

Nie znaleziono kodu odpowiedzialnego za działanie widgetu Google Plus ani nie odnaleziono linku odsyłającego do strony firmowej Google Plus.

Regulacje prawne

Badany elementWynikOpis
Informacja o cookies

Informowanie o wykorzystywaniu technologi cookies wynika z przepisów znowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 22 marca 2013 r.
Weryfikacja wykorzystywania cookies i informacji odnośnie cookies....

Strona wykorzystuje cookies ale na stronie nie znajduje się wymagana informacja odnośnie cookies. Koniecznie napraw ten błąd, właścicielowi witryny grożą poważne sankcje prawne!
Polityka prywatności

Informowanie o polityce prywatności to dobra praktyka przy stronach internetowych i wymóg w apliakcjach e-commerce.
Szukanie informacji o polityce prywatności...

Strona nie zawiera polityki prywatności.

Wyniki analizy

KategoriaWynikMożliweUwagi
Jakość SEO03To krytyczne elementy decydujące o tym jak twoja strona jest widoczna w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja kodu33Wynik ten określa stopień profesjonalizmu budowy twojej strony. Poprawność kodu znacząco poprawia pozycję strony wyszukiwarkach i zadowolenie twoich klientów.
Optymalizacja treści44To jak zamieszczono poszczególne treści ma wpływ na wygodę użytkowników i ogólny poziom zadowolenia z wizyty na twojej stronie. Ma wpływ na ustalanie pozycji.
Struktura i organizacja informacji08Dobrze zogranizowana i przemyślana struktura informacji ułatwia zrozumieć inteligentnym wyszukiwarkom co znajduje się na twojej stronie. Ma ogromny wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania.
Wsparcie technologii mobilnych01Internet jest eksplorowany przy użyciu technologii mobilnych. Tylko odpowiednio zbudowana strona ma szansę zadowolić użytkowników smartfonów i tabletów.
Social Media02Wykorzystaj potencjał serwisów społecznościowych. To obecnie najbardziej skuteczna i opłacalna forma reklamy jaka istnieje.
Regulacje prawne02Chroń swoje interesy. Działanie w Internecie zobowiązuje cię do przestrzegania przepisów.
Razem723Współczynnik jakości strony: 30%

Podsumowanie

Jak już pewnie się domyslasz, jest wiele rzeczy do poprawy. Jeżeli jesteś właścicelem strony chcesz w pełni zadowolić jej uzytkowników i przy okazji uzyskać lepsze pozycje w Google, skontaktuj się ze mną: Kontakt.

Pełny audyt twojej strony ze szczegółowym raportem już za 79,00 zł netto!